ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

مسئولین، چقدر مک دونالد شده اید؟؟؟

گاهی فراموش می کنیم که خواب یک نظامی در دوران جنگ و غیر جنگ تبعات و آثار و همچنین مجازات متفاوتی در بر خواهد داشت.

در این دوران که دیگر هر کسی در جامعه به این بینش و آگاهی رسیده دوران، دوران فرهنگ و عرصه، عرصه فرهنگ است؛ تمامی ارکان یک نظام باید آماده باش بوده و وضعیت جنگی به خود بگیرند. در حال حاضر که ما مورد تهاجم فرهنگی به صورت آشکار و غیر آشکار می باشیم، و در دورانی که بودجه های فرهنگی بیش از بودجه های نظامی است و در جنگی که همه قشر از جامعه ما را مورد هدف خود قرار داده است، بسیاری از مسئولین و تصمیم گیرندگان هیچ توجهی به این حوزه از نظام جمهوری اسلامی ندارند.

و خواب در دوران جنگ حکمش اعدام است.

شاید بسیاری از تصمیم گیرندگان فرهنگی می دانند که دارند چه می کنند که باید به شدید ترین وجه ممکن با آنها برخورد کرد و یا نمی دانند که دارند چه می کنند که باید با سیلی بیدارشان کرد زیرا که دیگر کار از نوازش و عزیزم بیدار شو گذشته است.

حتی باید به بسیاری از خودی ها نیز که داعیه دار اینند که انقلابی و ولایی هستند نیز، سیلی ای زد و از این خواب غفلت که ما می دانیم و ما خوبیم بیدارشان کرد. باید آنها را نیز مواخذه کرد که شما در این سالیان چه کرده اید. شما که بچه های انقلابی هستید (قبول!) ولایی هستید (قبول!)، اما شما چه کرده اید. چه تولید کرده اید؟؟؟؟ برای حجاب دختران و زنان ما چه کرده اید که حالا انتظار درو دارید؟؟؟

چرا از زنان و دختران این جامعه انتظار رعایت حجاب دارید در حالی که بذری نکاشته اید که درو کنید.

کدام طرح فرهنگی، تولید فرهنگی، ساخت هنری و یا .... را تولید کرده و به جامعه ارائه کرده اید که اکنون مشکل جامعه را در افراد بی حجاب و بی بندوبار می جویید.

وقتی شما در جنگ فرهنگ به طور منفعل نشسته اید و دائما در حال گرفتن ایراد از جبهه مخالف خود هستید انتظاری جز وضعیت موجود احمقانه است.

شما برای نشر فرهنگ امام و رهبر فرزانه در کشور خود و حتی در خارج از کشور چه برنامه ای داشته اید.

برای نشر فرهنگ مهدوی چه کرده اید؟؟؟؟

چقدر مک دونالد شده اید؟ چقدر هالیوود شده اید؟؟؟ چقدر باربی شده اید؟؟؟ چقدر آرنولد شده اید؟ چقدر جیم کری شده اید؟؟؟ چقدر فیلم های teenager ی (مورد پیند نوجوانان) ساخته اید؟؟ چقدر.........شده اید؟؟؟ که جذاب باشید و دوستتان داشته باشند و شما را انتخاب کنند نه اینکه اجبارا قبول کنند.

و چقدر کار کرده ایم که حالا از عموم جامعه انتظار داریم اصلاح شده باشند.

خواب مسئولین، خواب تصمیم گیرندگان، و عوامل فرهنگی در کشور جرمش بسیار بیشتر از جرم افراد بد دهن، بد حجاب، بی نماز، ..... است.

انقلابی در فرهنگ را آرزوست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و یادمان نرود خواب در دوران جنگ حکمش اعدام است.

دلنوشته ای از "ا.کویر"



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , رسانه شناسی , سازمانهای فرهنگی , فعالیت های فرهنگی , تکنولوژی و فرهنگ , تغییرات اجتماعی , نظریه ها (فرهنگی. ارتباطات) , اسطوره شناسی و تمثیل , برنامه ریزی فرهنگی , توسعه فرهنگی , بازاریابی فرهنگی , ارتباط بین فرهنگ ها , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگ، جنگ، مک دونالد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 25 آبان 1394
انیمیشن‌های مستهجن با مجوز! +تصاویر
«80 درصد شرکت‌های تولید انیمیشن‌های ایرانی ورشکسته شده‌اند»

 

مدتیست که در برخی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، انیمیشن‌هایی مربوط به شخصیت‌هایی مثل «باربی» فروخته می‌شود که دارای دوبله فارسی و حتی پروانه نمایش! هستند.

صراط: مدتیست که در برخی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، انیمیشن‌هایی مربوط به شخصیت‌هایی مثل «باربی» فروخته می‌شود که دارای دوبله فارسی و حتی پروانه نمایش! هستند.

در این انمیشین‌ها که مروّج لایف‌استایل ضد اسلامی و ضد ایرانی هستند؛ برهنگی، رقص، رابطه با جنس مخالف، عشق و ... گاهی بعنوان موضوع اصلی کارتون و گاهی بعنوان استایل جنبی قهرمان داستان نشان داده می‌شود.

جالب آنکه حتی برخی تصاویر کارتونی چاپ شده بر روی بسته‌های توزیع این انیمیشن‌ها نیز مضمون برهنگی دارد و در رسانه قابل انتشار نیست.

تصاویری که در ادامه می‌بینید مربوط به همین انیمیشن‌ها و بسته‌های حاوی DVD آنهاست که در فروشگاه‌ها به قیمت 4 هزار تومان عرضه می‌شود!


انیمیشن‌های مستهجن با مجوز! +تصاویر

انیمیشن‌های مستهجن با مجوز! +تصاویر

انیمیشن‌های مستهجن با مجوز! +تصاویر

انیمیشن‌های مستهجن با مجوز! +تصاویر
نشان‌های مربوط به دوبله فارسی، پروانه نمایش و شماره پروانه نمایش در عکس‌های فوق مشخص است!


*درباره این اتفاق که می‌توان مطمئن بود مضرّات آن هزار بار خطرناک‌تر از آسیب ماهواره‌ها نیز هست، ابعاد گوناگونی وجود دارد که برای جلوگیری از اطاله کلام؛ فقط به دو مورد آن اشاره می‌کنیم.

یکم: مشخص نیست کدام نهاد و دستگاه نظارتی به این انیمیشن‌ها یا به عبارت بهتر به این «بمب‌های 4 هزار تومانی»! پروانه نمایش اعطا کرده و این کارتون‌ها در کدام استودیوها به زبان فارسی دوبله می‌شوند!

آیا وزارت ارشاد در جریان سبک غلط باربی، محتوا و تصاویر غلط و گاه مستهجن این انیمیشن‌ها و ضرر خطرناک‌تر از بمب این محصولات ضدّ فرهنگی در میدان جنگ نرم هست؟!

و دوم: توزیع این انیمیشن‌ها در فروشگاه‌های ایران در حالی صورت می‌گیرد که شرکت‌های انیمیشن‌ساز وطنی به دلیل مشکلات مالی، بی‌مهری عمده دستگاه‌های فرهنگی، بی‌توجهی رسانه‌ها و سوء تدبیر مسئولان امر در بحران ورشکستگی قرار دارند و آثارشان به بازارهای داخلی کشور راه نمی‌یابد.

و قبح این رخداد برای مسئولان در آنجا بیشتر می‌شود که در بازار داخلی کشور نیاز فراوانی به انواع انیمیشن سالم و همخوان با سبک زندگی اسلامی و ایرانی وجود دارد که همانطور که در تصاویر هم مشاهده می‌شود، در نبود آنها؛ انیمیشن‌های موهن راه خود را به خانه کودکان و نوجوانان ایرانی باز می‌کنند.

در همین زمینه، سایت سینماپرس چندی قبل به نقل از روانبخش صادقی، رییس انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران (آسیفا) گزارش داد که بسیاری از استودیوهای تولید انیمیشن – در ایران - با مشکل مالی مواجه شده و تا امروز بین 75 تا 80 درصد از این استودیوها تعطیل شده‌اند.

وی همچنین تصریح کرده بود: در حال حاضر وضعیت حضور انیمیشن (ایرانی) در بازارهای جهانی و حتی بازارهای داخلی در حد صفر است!

جالب آنکه حتی برخی از شرکت‌ها و گروه‌هایی که در جشنواره‌های داخلی انیمیشن ایران حائز مقام‌های مختلف و حتی گاهی اول شده‌اند نیز به دلایل پیش‌گفته در معرض فروپاشی قرار گرفته و یا ورشکسته شده‌اند.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صراط



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , رسانه شناسی , فعالیت های فرهنگی , تکنولوژی و فرهنگ , تغییرات اجتماعی , ارتباطات تصویری , اسطوره شناسی و تمثیل , برنامه ریزی فرهنگی , متفرقه , عکس , ,
:: برچسب‌ها: باربی، تهاجم، فرهنگ، مستهجن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394
I LOVE MOHAMMAD
بارداری دختر 10 ساله

بر اساس آمار منتشر شده در انگليس حدود 15 دختر دبستاني در سن 10 سالگي در اين كشور باردار شده‌اند. به گزارش تلگراف، از سال 2002، 15 كودك 10 ساله و 39 كودك 11 ساله در انگليس و ولز باردار شده‌اند. آمار دولتي نشان مي‌دهد 60 درصد بارداري‌ها در سنين پايين با سقط جنين پايان مي‌يابد؛ سالانه در حدود 300 دختر 13 ساله يا كمتر در انگليس و ولز باردار مي‌شوند. از سال 2002 تا 2007، بيش از 63 هزار بارداري در سنين 15 تا 23 سال و نزديك به 300 بارداري در سن 12 سالگي ديده شده است. به گزارش تلگراف، مشخص نيست چه تعداد از اين بارداري‌ها به زايمان يا سقط جنين ختم مي‌شود و چگونه دختران در سنين بسيار پايين باردار مي‌شوند. همچنين آماري مبني بر تعداد پسران كم‌سالي كه پدر مي‌شوند، وجود ندارد چرا كه اثبات اين موضوع بسيار مشكل است. مطالعات اخير نشان مي‌دهد، لندن و مناطق اطراف آن بالاترين نرخ بارداري در سنين پايين را دارند. انگليس بالاترين نرخ بارداري در سنين نوجواني را در اروپاي غربي دارد. فرانك فُردي، پروفسور جامعه‌شناس دانشگاه كنت اين آمار را تاثربرانگيز و فجيع خواند و افزود: اين آمار نتيجه وارد كردن مسائل جنسي در دوران كودكي است.



:: موضوعات مرتبط: تاریخ (تحولات، تحلیلی و ...) , تغییرات اجتماعی , برنامه ریزی فرهنگی , توسعه فرهنگی , ارتباط بین فرهنگ ها , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: بارداری , تجاوز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1392
جزوه و کتاب - ترم 3ناپیوسته و ترم 5 پیوسته

جزوه ها:

دولت و فرهنگ - استاد باقری

اقتصاد - استاد قاسمی

پروپوزال (افشانی)

(برای فایلها دو تا لینک وجود دارد که دانلود یکی از آنها کافی می باشد)

 در ادامه مطلب

 

بزرگترین عیب برای دنیا همین بس که بی‌وفاست. (حضرت علی علیه‌السلام)



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , برنامه ریزی فرهنگی , دولت و فرهنگ , روش تحقیق , اقتصاد , کتابخانه , کارهای اساتید , جزوه ها , ,
:: برچسب‌ها: دولت , فرهنگ , اقتصاد , روش تحقیق , پروپوزال ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : شنبه 27 آبان 1391

صفحه قبل 1 صفحه بعد